lördag 3 oktober 2015

Det kom ett rosa kuvert

Igår när jag skulle ta in posten låg det ett ensamt, litet rosa kuvert i botten av brevlådan, åhh A är bjuden på kalas tänker jag. Men, nä det är adresserat till MIG! I kuvertet fanns en kylskåpsmagnet "You are amazing" (någon vet att jag gillar kylskåpsmagneter) och ett kort med texten 1/15, UTAN avsändare... Spännande värre... :-) Men eftersom jag är en sån skarp detektiv har jag ju så klart mina aningar om vem det är...



Tack till dig kära vän!


Onkologsyrran ringde igår eftermiddag och hade goda nyheter. Mina vita blodkroppsvärden är uppe på normala nivåer igen. Bra, mycket bra. Hon trodde att den skelettvärk jag haft de senaste dagarna beror på att det har bildats så mycket nya vita blodkroppar i benmärgen på kort tid. Tydligen kan det göra att man får väldigt ont... Inte så mysigt kanske, men skönt att veta vad det är när det känns som om höfterna håller på att lossna från bäckenet.
Oavsett kan det värsta vara över för denna gången och det låter ju lysande!

Nu är det bara att ladda för nästa omgång och just det, vänta på att håret ska ramla... Än sitter det precis där det sitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar