tisdag 13 oktober 2015

Gnäll

Ingen bra dag idag, har inte kommit ur mysbrallorna på hela dagen. Äh, sanningen är faktiskt att jag inte ens kom ur sängen förrän lunch. Trött, huvudvärk och allmänt tyck synd om mig själv. Jag är helt klart inget roligt sällskap idag. De sorgliga tussarna som sitter kvar på huvudet (ramla av någongång då!!!) gör att jag mest liknar en sån där skabbig katt som brukar stryka omkring på charterorter vid Medelhavet. Skabbig OCH sur! Tjoho... eller nåt.
Kan ju meddela att håret under armarna och på benen verkar vara immunt mot cellgifter iallafall, det sitter som berget, till min stora glädje givetvis. Man får vara glad för det lilla...

Imorgon skulle vi ha åkt till New York, istället ska vi åka till Jubileums kliniken då ja... Kan ju vara lite det som gör att det känns extra tungt idag också...

Jag kommer åtminstone ha värsta pepp-gänget med mig imorgon. Barnen är lediga från skolan och ska följa med, Mannen också så klart! Så det blir säkert bra detta, om inte annat får jag ju ett par dagar med kortison-speed, det kan ju vara en skön kontrast mot idag.

Nu tillbaka till soffhörnet, filten och eventuellt en skål med glass lite senare (självklart med broccolismak ifall du läser detta och undrar kära P :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar